Deze praktijktraining besteedt aandacht aan de psychologie van geld, het onderbouwen van praktijktarieven, het succesvol omgaan met prijsbezwaren en alle andere aspecten rond communicatie over geld. Je leert ontspannen over prijzen te praten en oefent aan de hand van realistische praktijksituaties.
“Dat is duur!” of “Kan ik geen korting krijgen?” zijn voorbeelden van opmerkingen van klanten, die je waarschijnlijk met enige regelmaat hoort. Hoe ga je om met deze vragen? Sta je achter jullie prijzen? Of vindt jouw team het lastig om de tarieven op een professionele en overtuigende wijze aan klanten uit te leggen?
Deze praktijktraining besteedt aandacht aan de psychologie van geld, het onderbouwen van praktijktarieven, het succesvol omgaan met prijsbezwaren en alle andere aspecten rond communicatie over geld.
In deze training leer je ontspannen over prijzen te praten en oefen je aan de hand van realistische praktijksituaties. Je leert oneliners die direct toepasbaar zijn en kunt de praktijk onderscheiden op meer dan alleen de prijs.
Maak van de prijsshopper een praktijktopper!
Details
- Elke training dag bestaat uit een halve dag training. Per dag kunnen er dus 2 groepen deelnemen van (+/- 15 deelnemers)
Data
20 Januari
27 Januari
3 Februari
17 Februari
2 Maart 2023
3 Maart 2023
Planning
Groep 1: 09u30 t.e.m. 13u00 (ontvangst vanaf 09u00)
Groep 2: 14u00 t.e.m. 18u00 (ontvangst vanaf 13u30)
Doelgroep: Assistenten, paraveterinairen, dierenartsen en praktijkmedewerkers werkzaam bij een IVC Evidensia-kliniek die (telefonisch) klantcontact onderhouden.
Contact
Neem voor meer informatie contact op met het Academy team (academy@evidensia.be)
Contact
Neem voor meer informatie contact op met het Academy team (academy@evidensia.be)
Uw cursusmaterialen komen binnenkort beschikbaar.